Reference

HANQ: Umístění produktů v reálném prostředí

Web projektu
Web projektu

Cílem projektu bylo vytvořit aplikaci, která umožní klientům simulovat umístění produktů z katalogu (např. nábytku) v reálném prostředí pomocí rozšířené reality. Uživatelé si tak mohli snadno ověřit, jak vybraný produkt zapadne do jejich bytu, kanceláře nebo jiného prostoru.

Projekt v číslech
1
Test 1
2
Test 2
3
Test 3
Naše řešení

Aplikaci jsme vyvinuli pomocí technologie Kotlin Multiplatform (KMP), která nám umožnila sdílet business logiku mezi platformami.

Tento přístup výrazně zkrátil dobu vývoje a minimalizoval chyby spojené s rozdílným chováním na iOS a Androidu. Uživatelé si mohou vybrat produkt z katalogu, zaměřit prostor pomocí fotoaparátu a produkt libovolně umístit, otáčet nebo posouvat. Výsledné vizualizace lze uložit do galerie, případně pokračovat do nákupního košíku.

Výsledek

Aplikace Hang umožňuje zákazníkům snadno vizualizovat produkty v jejich prostoru, což významně zvyšuje jistotu při nákupu.

Díky KMP byl vývoj rychlý a efektivní, což umožnilo nasazení robustní a stabilní aplikace na obě platformy.

Výzvy
a nové zkušenosti

Aplikace musela zajistit věrohodnou a přesnou simulaci produktů pomocí rozšířené reality. Bylo potřeba integrovat funkce jako:

1) Možnost výběru produktů z katalogu.

2) Umístění produktu do reálného prostoru pomocí fotoaparátu telefonu.

3) Úprava pozice a orientace produktu pomocí dotykových gest. Uložení vizualizace do galerie a přesměrování do nákupního košíku při spokojenosti klienta.

Klíčovou výzvou byla přesná simulace objektů a zajištění hladkého nasazení aplikace na platformy iOS a Android.

Naše další práce

Zobrazit vše
Zobrazit vše