Cílem projektu bylo vytvořit aplikaci, která umožní klientům simulovat umístění produktů z katalogu (např. nábytku) v reálném prostředí pomocí rozšířené reality. Uživatelé si tak mohli snadno ověřit, jak vybraný produkt zapadne do jejich bytu, kanceláře nebo jiného prostoru.
Aplikaci jsme vyvinuli pomocí technologie Kotlin Multiplatform (KMP), která nám umožnila sdílet business logiku mezi platformami.
Tento přístup výrazně zkrátil dobu vývoje a minimalizoval chyby spojené s rozdílným chováním na iOS a Androidu. Uživatelé si mohou vybrat produkt z katalogu, zaměřit prostor pomocí fotoaparátu a produkt libovolně umístit, otáčet nebo posouvat. Výsledné vizualizace lze uložit do galerie, případně pokračovat do nákupního košíku.
Aplikace Hang umožňuje zákazníkům snadno vizualizovat produkty v jejich prostoru, což významně zvyšuje jistotu při nákupu.
Díky KMP byl vývoj rychlý a efektivní, což umožnilo nasazení robustní a stabilní aplikace na obě platformy.
Aplikace musela zajistit věrohodnou a přesnou simulaci produktů pomocí rozšířené reality. Bylo potřeba integrovat funkce jako:
1) Možnost výběru produktů z katalogu.
2) Umístění produktu do reálného prostoru pomocí fotoaparátu telefonu.
3) Úprava pozice a orientace produktu pomocí dotykových gest. Uložení vizualizace do galerie a přesměrování do nákupního košíku při spokojenosti klienta.
Klíčovou výzvou byla přesná simulace objektů a zajištění hladkého nasazení aplikace na platformy iOS a Android.