Společnost ProEx 2000 je česká firma s dlouholetou tradicí, která se specializuje na velkoobchodní i maloobchodní prodej kompletního sortimentu pro stavební klempířství a související obory. I když jejich byznys běžel skvěle offline, věděli, že bez online prodeje jim začne ujíždět vlak. Cílem projektu bylo vytvořit moderní B2B e-shop specializovaný na stavebniny, který zjednoduší nakupování firemním zákazníkům a otevře ProExu dveře k novým příležitostem. Požadavky se během vývoje postupně rozšiřovaly a každá nová funkce musela být rychle a efektivně zakomponována.
Postavili jsme e-shop na platformě Adobe Commerce (Magento) s moderním frontendem v Nuxt.js a během v prostředí AWS Cloud.
E-shop jsme optimalizovali pro maximální rychlost a plynulé uživatelské zážitky, což z něj dělá jeden z nejrychlejších e-shopů ve svém segmentu.
Kromě samotného vývoje jsme klientovi poskytli konzultace, analýzy a SEO, aby jejich online byznys co nejrychleji nastartoval.
Platformu jsme navíc připravili na budoucí integrace s online tržišti jako je Heureka nebo Zboží.cz.
ProEx se posunul do 21. století. Nový e-shop jim otevřel cestu k novým B2C zákazníkům, což vedlo k nárůstu objednávek..
Propojení s ERP systémem zajistilo, že objednávky se zpracovávají automaticky, sklady jsou vždy aktuální a zákazníci dostávají individuální cenové nabídky.
Díky cloudu na AWS je e-shop rychlý, spolehlivý a připravený růst společně s byznysem klienta. A díky použití enterprise-level technologiím, jako jsou Adobe Commerce a AWS, je e-shop připraven na škálování a růst.
Projekt přinesl hned několik výzev.
Integrace s ERP systémem musela být spolehlivá a zvládnout správu tisíců produktů a různých cenových politik.
Velký katalog produktů vyžadoval optimalizaci výkonu i filtrování přizpůsobené požadavkům B2B zákazníků.
Agilní vývoj a přizpůsobení požadavkům klienta byl klíčem k úspěchu.