Jiří Pelc, Unity Tech Lead v Quanti, byl hostem podcastu Herní Mechanik, kde se podělil o své zkušenosti s využitím herního enginu Unity pro aplikace mimo tradiční herní průmysl.
� Mohou herní technologie pomoci i tam, kde byste je nečekali?
� Víte, že Unity se používá i ve zdravotnictví nebo v automotive?
V rozhovoru se probíraly výzvy herního průmyslu po covidu, dopady krize na herní vývojáře a možnosti, které mají odborníci na herní technologie i mimo gaming.
Jirka popsal svůj přechod k Unity a vznik týmu v Quanti, kde se dnes věnují široké škále projektů – od simulací pro automotive po aplikace pro muzea a AR/VR řešení.
Diskuse se zaměřila také na specifika práce s klienty mimo herní průmysl – jak odlišně vnímají herní technologie a jak je přesvědčit o jejich užitečnosti. Je rozdíl mezi Unity a CAD softwarem? Jaké výhody přináší Unity při vývoji aplikací, například ve výrobních linkách, pro zvukové simulace nebo navigaci pomocí iBeacon technologie?
A co budoucnost Unity? Zejména příchod Unity 6 a jeho potenciál, co můžeme čekat?
� Chcete vědět víc? Poslechněte si celý rozhovor: